Werken bij Flinders

Marketing

In het marketing team wordt er continue gewerkt aan het ontwikkelen en verbeteren van de Flinders webshops in Nederland en België. We werken met Online Marketeers, Content-, SEO- en SEA specialisten en Visual Designers.

Er is een duidelijke visie over online- en offline marketing waarin er verbinding wordt gemaakt met de creatieve optimalisatie van een inspirerende klantreis. De samenwerking in het team is van groot belang om goede content te creëren en deze op een juiste manier in de markt te zetten en te laten converteren. Om te meten hoe bepaalde activiteiten werken of niet werken, wordt veelzijdig gebruikgemaakt van Analytics om zo optimaal bij te sturen waar nodig. Deze afdeling is ook verantwoordelijk voor alle communicatie-uitingen van nieuwsbrieven en advertenties in de krant tot aan het Flinders magazine en de posts op sociale media.

Wanneer je op deze afdeling komt te werken, leer je alle kneepjes van het marketing vak in een gezellig en jong team. Het is goed om te weten dat je daarnaast de mogelijkheid hebt om door te groeien middels opleidingen en cursussen.

Wat zeggen collega’s?

Nouska

Als Visual Designer ziet geen dag er hetzelfde uit. Van het re-designen van de website tot het vormgeven van de Flinders app, alles moet er netjes uitzien. Maar je bent niet alleen online bezig: ook de offline media maken een groot deel uit van de grafische werkzaamheden. Denk hierbij aan het Flinders Magazine en alle printmedia zoals posters en flyers.


Mirjam

Als Content Marketeer ben ik constant bezig om te begrijpen naar welke informatie de bezoeker op zoek is en hoe ik de informatie het beste kan aanbieden en presenteren. Flinders heeft maar liefst 43.000 design meubels, lampen en accessoires in het assortiment en daardoor is content marketing geen overbodige luxe. Hoe zorg ik voor de meest SEO-vriendelijke teksten? Welke tegels zijn het meest relevant? Welke filters moeten er komen? Het leuke aan Flinders is dat ik helemaal mijn eigen pad mag bewandelen en hierin alle vrijheid krijg. De Flinders feesten zijn trouwens écht legendarisch!


Lara

Als Jr. Online Marketeer ben ik verantwoordelijk voor het behalen van doelen uit het marketing jaarplan. Ik richt mij op het behalen van resultaat via E-mail en Social en in deze functie ben ik daardoor zowel creatief als analytisch. Het bedenken, creëren, analyseren en optimaliseren van content is van groot belang. Geen idee is gek genoeg! Dit doe ik niet alleen. Samen met een deskundig, gemotiveerd en gezellig team werk ik samen om deze doelen te behalen. Daarnaast is er genoeg ruimte om mijn skills verder te ontwikkelen & verreiken. En dan hebben we het nog niet eens over de leuke bedrijfsfeestjes gehad bij Flinders! Zie ik je volgende keer daar?


Werken bij gids Alles over Flinders Lees de werken bij gids Marketing